Selam arkadaşlar,
Sitelerim iframe virüsü yedi ve google tarafıdan zararlı site olarak afişe edildi.Durumu 1 gün içerisinde düzeltip google'ye ihbar ettim ve bunu kaldırdı.Ancak anladığım kadarı ile siteleri sandbox'a aldı. Bundan kurtulmak için neler yapmam gerekli.Klasik sandbox çalışması mı yapılmalı yoksa zararlı site olarak afişe edildiğim için farklı bir yol mu izlemeliyim? Fikirlerinize/tecrübelerinize ihtiyacım var.

Ek olarak: ben x sürede sitelerini sandbox'tan(yada bu iframe virüsünden dolayı yaşadığım aramalarda çıkmama sorununu) kurtarırım, Eski hitlerine ve arama sonuçlarındaki yerine ulaştırırım diyebilecek bir arkadaş varsa ücretini de ögrenmek isterim. Kolay gelsin.