hayırlı satışlar.
hetzner sunucu daha önce hiç kullanmadım , hızını vs. bilemiyorum .
ancak " almanya/strato " sunucu stoklarınızda varsa pm atabilirsiniz.
Merhabalar.
Hetzner'den aldığım sunucuları yaklaşık 10 aydır kullanıyorum.Hiç sorun yaşamadım.Gayet iyi ve hızlı.Kapanma sorunuda hiç olmadı şu ana kadar.Tavsiye ederim.