Konu
13dk.net - Geçici E-posta Servisi
04-08-2012, 06:47:27
#3
zVz
çok mantıklı bir sistem düşünmüssünüz hocam gerçekten.
mailimde şuan yaklaşık olarak 2k civarı gelen (spam) mesajlar var. silmeye bile üşeniyorum
sisteminizi kullanacağım