Biliyorum çoğunuz sevmiyor, benim de pek sevdiğim söylenemez ama bence bu şarkısı on numara olmuş

http://www.youtube.com/watch?v=R4em3LKQCAQ


Sonra da

http://www.youtube.com/watch?v=q5SG7U76tls