pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç apartman yönetiyorsunuz ?
neden böyle bir soru sordunuz bilmiyorum fakat projenin önü açık olmalı şuan için az olsada ilerde yüksek rakamlar olabilir.