Merhaba elimde siyah iphone4 16 gb var.1.5 yıldır kullanıyorum.Aldığım günden beri arka ve yanları carbon fiber kaplamayla kaptı çizik vs yoktur.Ön camda sürekli koruma jiletiniyle kullanılmıştır.

Telefon ingiltere apple storeden alınmadır.Faturasıda mevcuttur.tüm aksesuarları ve kutusuda durmaktadır.Sim kilit falan yoktur.5.1.1 versiyonu yüklüdür.Jailbreakta mevcuttur.

1050 tl ye veririm.