Merhaba Arkadaşlar.

Masaüstü bir program var. Görsel tabanlı çalışan. Benim PC imde. Bu program bazı hesaplamalar yapıyor. İşlem sonucunda html olarak çıktı veriyor.

İstediğim şey öncelikle programın komut sistemi üzerinde çalışması. Bir bot aracılığı ile bu program üzerinde belirli işlemleri yapıp program html çıktısı oluşturduktan sonra bu çıktıyı bana yine komut sisteminden vermesi. Ben bu süreç içinde hiçbir şekilde programa dokunmayacağım her işlemi o yapıp bana çıktı vericek. Edindiğim bilgilere göre SysListView alanları var. bu alanları da ocr ile okuyup seçim yapılmalı. Araştırdım, istediğim mümkünmüş. Ama Program ben ne zaman çalıştırma talebinde bulunursam cevap vermeli. cevap vermediği olmamalı. Program kimseye dağılmayacak. Tek bir pc üzerine kurulacak ve orda çalışacak. Bunun dışında ufak bir kaç şey daha isteyeceğim.

Yukarıdaki istediğimi yapabilecek arkadaşlardan tekliflerini bekliyorum. Saygılar.