digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni takip etmesine gerek yok ki.
Maliye google adsense'in ödemelerini yapan banka hesaplarını takip etse zaten tüm adsenseçilere ulaşır.
Google herkese farklı bir hesap numarasından eft yapmıyordur emin olun.
Yani google ın hesapları takibe alındığında kime 100 dolar gitmiş kime 10k dolar gitmiş döküm haline ellerine geçer TC kimlik numaralarınız ile.
Bu iş ile ilgili büyük bir olay patlayacak. Ondan sonra bir af falan çıkacak, sonra paşa paşa vereceğiz vergimizi...

Ama benim anlamadığım nokta şu benim tüm sitelerim ingilizce diyelim.
Yani gidiyorum amerikalı yayıncıya reklam satıyorum.
Şimdi amerikalıya don satsanız devlet sizden bırakın vergi almayı üzerine kdv iadesi verir.
Ama amerikalıya reklam satınca benden %20 vergi, %18 kdv mi isteyecek?
Aynen katılıyorum. Sonuçta Türkçe dışında içereriğe sahip sitelerden para kazananlar bu ülkeye net döviz girdisi sağlıyor ve bunu da pek de sermaye kullanmadan yapıyor. Geçen yıllar net hata noksan raporunda büyük bir farklılık vardır. Yani ülkeye nereden geldiği bilinmeyen büyük miktarda döviz girişi olmuştu. Eminim bunda bizim gibilerin de parmağı vardı. Vergi koyarak bindiği dalı keser. Gider paramızı vergi oranı en düşük ülkelerde tutarız. Çok kazananlar özellikle bunu yapar. Türkiye'ye parayı da elle sokar, gider çeker gelir, ya da banka üzerinden takibe alınmayacağı küçük miktarlarda havaleler ile. Bir yöntemini bulur mutlaka, her zaman bir açık vardır.