Hazret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum kurallarına göre demo eklemek zorundasınız diye biliyorum ...

https://www.r10.net/script-satisi/596...getirildi.html
Demo Mevcuttu Fakat Saldırıdan Dolayı Off Gectım. Kusura Bakmayın.