Neyse, bu tür şeylerin her zaman bir yolu bulunur. Kaldı ki biz Türkler'in aklı bu konuda çok çalışır, haddinden fazla çalışır. Ben vergi falan ödemeyi düşünmüyorum

. Dünyada kaç ülke varsa vergi mevzuatlarını inceleyebilirim bunun için


... Ayrıca 20000 TL ya da her ne ise alt limit, taksit taksit ödeme alırız. Hatta ben paramı neden yurda getireyim ki????