Arkadaşlar örneğin elimde 2 yıllık ve hiti 5k 'lık bir araba resim sitesi var. Ama ben arabaların teknik bilgileri hakkında bir blog açmak istiyorum. Sub. domain olarakmı açim yoksa yeni bir domain mi alim sizce.
Bazı ark. 2 noktalı domainler yukarı çıkmaz gibi düşünceleri var. Bana detaylı bilgi verebilecek olan var mı?