theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya kim vergi ödüyor ki bu ülkede doğru dürüst. Açarız yurtdışından bir hesap, kurtuluruz. Cayman adaları mesela
Dünya globalleştikçe böyle şeylerin artık olması gittikçe zorlaştı. Mars gezegeninde 1 milyar doların olmuş ama kullanamadıktan sonra sana ne faydası var ki gibi olacak artık.

IBAN olayı çıktıktan sonra tüm ülkeler para transferlerine sıkı takip başlattı.

Gelişmiş ülkelerde vergilerin işleyişinin temel mantığı az kazanandan az vergi al çok kazanandan çok vergi al şeklindedir. Ama bizde tek fiyat geçerlidir. Herkezden %38 vergi kazanç vergisi alınır.