3-4 kez kural ihlali nedeniyle uyarı alırsınız sonunda banlanırsınız.Tabi aldığınız uyarılar büyük önem arz etmiyorsa..Ama bu demek değildir ki: Adsense 3-4 uyarı sonra banlar..Hiç belli olmaz.Adam hesabı açıyor 3 gün sonra uyarısız ban alıyor.Tabi bu adsense denen merette adalet denen bişey yok.Kişi başına binlerce dolar kazanıyor millete 3 kuruş veriyor.
1 heaabımı 6 yıl boyunca kullandım.Ne hile ne kural ihlali.....Ama geçen gün ban yedim.Bende madem öyle al sana böyle mantığıyla 5 kadar daha hesap açıp üç kağıt işine dalacağım..Bunu da aynen adsenseye e-mail olarak yazdım

;Burjuva herifler hadi bakalım yakalayabiliyorlarsa yakalayıp banlasınlar.....
Baksanıza forumda onlarca örnek var 3 kağıt yapıp da kapananı görmedim.Cüneyit Arkın gibi: yeter uleeyynnn yeminimi bozdumm..
aynen senin durumundayım bende. acabildigim kadar acıp hile hurdaya giricem bundan sonra. yapsanda yapmasanda aynı sonucda.