Vbulletin 3.8.5 kullanıyorum. Post atarken uzun süre bekliyor, post atıyor ama mesaj yazma ekranında kalakalıyor, bu yüzden sık sık forumda çiftlenmiş mesajlar oluşuyor.
Sebebi ne olabilir, Vbulletin' de bu konu ile ilgili tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var.