Ben forumumda radyo yayını yapıyorum diye uyarı yazısı geldi. Kaldırmadığım takdirde yasal işlem yapacaklarını belirttiler. Lisans alırsam eğer sürdürebileceğim söylenmişti. O da 2.500 Tl.