Konu
Video Sitesi Ve Müyap.
15-01-2011, 05:38:09
#4
silverboy
Ben forumumda radyo yayını yapıyorum diye uyarı yazısı geldi. Kaldırmadığım takdirde yasal işlem yapacaklarını belirttiler. Lisans alırsam eğer sürdürebileceğim söylenmişti. O da 2.500 Tl.