Türk dizileri zaman kaybından başka birşey değil. 2 saat bir dizi izlemek bana saçma geliyor. Eskiden kv'ye bakardım. 20 Dk'lık dizilere alışınca ona bile bakasım gelmiyor.

Basit bir örnek vereyim. Prison break her dk konu işlenir. Ama kurtlar vadisi yada çocuklar duymasın gibi dizilerde zaman geçirmek için yapmadıkları şey yok. Her 20 Dk'da 10 Dk'da reklam giriyor zaten bıkıyor insan.