WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke olsa.. Otları böcekleri izlemekten sıkıldık artık..
Aynen hocam ümidim yok ama gelişmeler bakalım ne göstercek böylelikle daha fazla bölüm izlemiş oluruz...

Kurtlar vadisini izlemek isterdim; 1 reklamlı 40 dk olarak gerçi polatın müzik eşliğinde yürüyüşü 10 dk alırdı ama olsun daha fazla bölüm olurdu.