bir müddet sonra reklamlar görünmez..bakım zamanları çok siteyi eliyorlar. geçmiş olsun..hesabı banlamaz sanırım sadece site gider.
evet mailde de hesabın aktif kalacağı belirtilmiş, ancak 3 yıl öncesinde buna benzer bir durum olmuştu 2-3 hafta sonrada tüm hesabım banlanmıştı tekrar geri açtırmam 3-4ayı bulmuştu !