Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konu için attığın başık iğrenç olmuş.
Belkide o yüzden çoğu kişi benim gibi konuya mesaj yazmak istemiyor.
Ne demek web siteme ABANIYORLAR !!!
Saldırı alıyorum önerileriniz nedir dersen anlarım.
Ama 15 yaşındaki yeni yetme çoçuklar gibi burada böyle saçma bir kelime ile konu açarsan kusura bakma bende cevap vermeye yeltenmem.