merhaba elimde lisanslı bir mail gönderme programı var ve müşterilerimizin mailleri var, ben aylık 1 veya 2 defa mail göndermek istiyorum. programda 2 modül var, SMTP ve DNS modülü. DNS modülünde gönderim oranı çok düşükmüş sanırım o yüzden SMTP modülünü kullanmak istiyorum fakat bunun için ne gerekli olduğunu tam bilmiyorum. Reseller hesabım var bunun üzerinden hepsine gönderim yapamam sanırım tam bilmiyorumn ama. Aylık 300 bin civarı mail atılacak bunun için ne gerekli ne yapmam gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirim.