arkadaşlar çok özür dilerim şimdi aklıma düştü ben kendi pc'mde sürekli modemi yenileyip yarım saatde bir yeni ip alıp iş yapıyordum işin sağlığı açısından.bu şekilde sunucuda sabit ip den çıkamayacağım için sanırım sunucu alma hayallerim tamamen suya düşüyor.
ne dersiniz bu işe.