s.a arkadaşlar.kız arkadaşımın başına gelen bir olayı anlatmak istiyorum.buna takılan rahatsız eden bir çocuk var.benimle çıkmazsan abine biriyle ilişkin olduğunu anlatırım demiş.tüm sınıfada kendisiyle çıktığı yalanını uydurmuş.sonuç olarak ayrılmak zorunda kaldık.zaten abisi daha önceden ayrılın demişti biz ona rağmen devam ettiriyorduk.kızı okuldan alır korkusuyla okullarımız bittikten sonra görüşme kararı aldık.ne kadar kalitesiz insanlar var ya 25 26 yaşlarında bir insanın yapacağı birşey değil bu . yaptığı çok ayıp ve din kültürü ve ahlak bilgisi okuyor birde.bunun gibi insanlar din öğretmeni olacak birde.çocuklara ne öğretecekse.yazık ya üzülüyorum gerçekten acizliğine.
malesef dünyada böyle insanlarda var.din kültürü ve ahlak bilgisi okuyor diye adam iyi biri olacak diye birşey yok hocam malesef.ben neleri tanıyorum neyi savunuyorlar neler yapıyorlar