Konu
2000 model honda civic 1.4 iS için düşünceleriniz.
13-01-2011, 12:52:07
#3
RHCP
Üyeliği durduruldu
korkufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hatchbak deilde sedanları on numara hacı.
Bende HBacklere hastayım işte
3 kapı.. Evli olsam sedan düşünürdüm..