MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse yalnış anlamasın ama terini siliyo Kazım orda resmen
Ben hiç bi futbolcuyu formanın ensesinden öperken görmedim

Edit:D.H.A yazdığım yoruma üzüldüm şimdi..
Kendi ismini öpüyor