Konu
İnverter mi yoksa GNU hatası mı?
13-01-2011, 11:52:05
#2
residense
yani varya gaz verelim dedik yine cevap veren , ilgilenen çıkmıyor.
ya ben çok zormu soruyorum....
ne zaman sorsam ya hiç yada geç cevaplanıyor..
üzülüyorum ama...