Doğrulama Sistemimde "reCAPTCHA™" Sistemi Açık ve Test Ettim Sağlam Çalışıyo. Ama Hala yeni Spam Üyelikler Gerçekleşiyo ve Saçma Sapan Konular Açıyolar. Önceleri Başka Sitelerimde Başıma Geldiğinde "reCAPTCHA™" Sistemini Açıyodum ve Sorun Halloluyodu. Ama Şimdi başım Belada. Önerisi Olan Var mı Acaba?