Merhaba donanım üstadları...

elimde lenovo marka bir laptop var.
Açma tuşuna basıyoruz açıyor her işlem yolıunda..
ama görüntü gelmiyor lcd ye..
monitöre çıkış alıyoruz görüntü var.
bütün işlemleirmizi yapabiliyoruz.
Ama dedğim gibi lcd de görüntü yok..

sorun Gnu da mı? inverterde mi?

tşkler