Alex giderse Fenerbahçe adını anmam. Diyorsanız alex varken hiç başarı gelmedi, geldi beyler.
Sene 2008, Zico geldi. Çeyrek final gördük beyler, daha iyisi var mı? Ama Aziz beyin şahsi menfaatleri baskın çıktı, zico gönderildi, aurelio gönderildi.
...