OzgunWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) Photoshop bir 3D uygulaması değildir. Profesyonel olarak 3D yazılımları vardır. Ai CS5 gibi. Fakat bu PS'de yapılmıştır.
2) Bu tasarım farklı bir bilgisayarda yapıldığı için standart fontları kullanmak zorunda kaldım.
3) Teşekkürler.
Normalde bu üslübu kullanmam ama eleştiriye bu şekilde cevap yazınca bende birşeyler söylemek istedim.

1) Photoshop 3D uygulaması değildir doğru fakat Aİ de yapabileceğiniz 3D efektleri artık Photoshop CS5 ile yapabilirsiniz (büyük bir bölümünü)
Kaldıki Aİ'de bir 3D yazılımı değildir vektörel tabanlı çizim programıdır.