Konu
Öpmedim Dedi Ama !
12-01-2011, 23:18:10
#4
NepenTheS
Bu kadarda yalan haber olmaz ki yahu.Yazmayım diyorum ama göz var nizam var.Adam bastıra bastıra amblemi öpmedim díyor.Fotolara baktığınızda formanın hep arkasını öpüyor.Acaba Fenerbahçe'nin arka da da mı amblemi var ?