Bu kadarda yalan haber olmaz ki yahu.Yazmayım diyorum ama göz var nizam var.Adam bastıra bastıra amblemi öpmedim díyor.Fotolara baktığınızda formanın hep arkasını öpüyor.Acaba Fenerbahçe'nin arka da da mı amblemi var ?