Konu
Öpmedim Dedi Ama !
12-01-2011, 23:09:24
#2
aGeneL
Sapıtmak bu olsa gerek
Maç Sonu açıklamasını adam gibi dinleseydiniz
Alıntı
Fenerbahçe
Armasını
hiç öpmedim adımı öpmüşümdür oda kendime olan saygımdan dolayı.