Merhabalar,

Adsense'de yeniyiz. Daha önce kullanmışlığım var fakat BETA versiyon vs. çıkmış epey geri kalmışız. Reklamımı oluşturdum verdiği kodu siteme koydum fakat reklam 24 saat geçmiş olmasına rağmen hala görüntülenmedi.

Bu nedendir?