imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain bende kaldı, pm atıyorum.
Domain sizde kaldı.

Özgür abi il dışında olduğundan konuyla benim ilgilenmemi istedi. Eğer 3-4 gün daha beklerseniz dönünce transfer işlemlerini halledebiliriz.

Anlayışınız için teşekkürler.

Pm attım.