Öncelikle merhaba,

R10 da birçok kişi blogger site açarak adsense hesabı alabileceğimizi söylüyor. Tamam bu kısım anlaşıldı ancak benim sormak istediğim şöyle bir soru var;

-Türkçe içeriğe sahip açtığımız bir blog sayfa ile aldığımız adsense hesabını daha sonra yabancı dildeki sitemizde kullanabiliyor muyuz?

-Türkiye'den açıyoruz bu hesabı ve sonra yabancı hesapta kullanıyoruz. Peki tık başına verdiği ücret nasıl oluyor o zaman?

Cevap verebilirseniz sevinirim