yok abi hile yapanı banlıyor..
çogu kez msn pop kastım.. (*****)

2 kere ödeme aldım.. bir 2 bin dolar bir 3 bin dolar.


15 kere ban yedim giden para 25597587557555...... $ 15 20 hesap yedim..

aldıgım para 5 bin dolar.
Artık temiz iş yapıyorum günlük 50 dolar yeter..
Kafam rahat ban yeme gibi bir durum söz konusu deil haksız yere ban yemedim adsenseden..

Hile yapıyoruz ay sonu parasız kalıyorsun az olsun öz olsun adsense olsun hızlıreklam vs vs vs parayı parça parça alınca ben bişey anlamıyorum toplu alım herzaman güzel Love you adsense.