banlanana kadar yatan ücreti alabiliyorsun diye duymuştum.
onun için ödemenin kesinleşmiş olması lazım, 10-15 gün sonra banlasalar belki alırdık
Ne olduda banlanıyorsunuz bunlarıda söyleseniz aynı hataya bizde düşmeyelim. Durduk yere banlamıyor ya bu adsense
Sayın Kullanıcımız,
Kayıtlarımızı inceledikten sonra, AdSense hesabınızın
geçersiz etkinlik oluşturma riski taşıdığını saptadık.
AdWords reklamverenlerini, geçersiz etkinlikler
nedeniyle suni olarak artan maliyetlerden koruma
sorumluluğumuz bulunduğundan, AdSense hesabınızın
devre dışı bırakılmasını gerekli gördük. Ödenmemiş bakiyeniz
ve Google'ın payına düşen gelir, etkilenen reklamverenlere
tümüyle iade edilecektir.
yolladıkları maile bakarmısınız geçersiz etkinlik oluşturma riski, böyle bir geçersiz etkinlik yok sadece riski var diye banlanırmı