clanTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banlanana kadar yatan ücreti alabiliyorsun diye duymuştum.
%60 ihtimalle, ödemeler kesinleştikten sonra yani "Bu Ayın 30'unda size..." ibaresi çıktıktan sonra kapatılan hesaplar da ödeme alınabilir.

Örneğin : "Ayın 17'sinde ödeme kesinleşti. Kullanıcı 18'inde ban yedi. Ama ödeme alamadı. Neden ?"

Cevap : "Hesabının kapatılması yanı sıra, ödemelerine de el konuldu. Bu el konulma işlemi her hesapta yapılmamaktadır. Ödemelerini ban yedikten sonra alan kişilerin ödemelerine el konulmamıştır.".

Saygılar