arkadaşlar benimki de 4.08 de bu nasıl bi şey ya

galiba öncelikli olarak sıralıyor adam sonra keyifle tık tık banlıyor
bu arada banlananlar daha önce hiç kontrol etti mi, hesaplarında engellenen siteler kısmında hiç yasakli.com/ diye yazıyor muydu? benim banlanan da bi ara görmüştüm..