Her ne kadar sana tahmin edebileceğin sebeplerden dolayı yardımcı olmak istemesem de...

Sanal sunucunun networkünü "Host-Only" olarak ayarla. Öncelikle ana sunucunda Proxy ARP'ı aktif et. "echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/all/proxy_arp"

Ardından ana sunucuda, sanal sunucuda kullanmak istediğin IP'yi Host-Only network'üne yönlendir. "route add IP dev vmnetX" (vmnet sanırım proxmox da ya da VMware server'da idi Host-Only networküne hangi adaptörün baktığına kullandığın sanallaştırma yazılımı detaylarından ulaşabilirsin.) IP'ne ait normal ayarları sanal sunucuna uygulayabilirsin.

Sanal sunucu linux ise varsayılan ağgeçidini IP + ETH olarak ayarlaman gerekir. Onun için de: "route add default gw IP eth0:X" komutunu kullanabilirsin.

Murat Aybars