Konu
Nasılsınız "Hocam?" :)
11-01-2011, 17:43:12
#48
Rockco
ben realdede hocam kelimesini kullanırım
tanımadığım birine seslenirken alışkanlık olmuş çalıştığım yerde müdüre şeflere filan bile bazen hocam dediğim oluyordu bey demem gerekirken
hocam abi kardeş gibi bir hitap şekli olmuş