ben realdede hocam kelimesini kullanırım tanımadığım birine seslenirken alışkanlık olmuş çalıştığım yerde müdüre şeflere filan bile bazen hocam dediğim oluyordu bey demem gerekirken hocam abi kardeş gibi bir hitap şekli olmuş