Benim ödemelerde halen kesinleşmedi acaba ban mı geliyor
alakası yok benimkiler kesinleşmişti..
Anlamadığım tamam güzel 450 dolar kazanmışsın hileli falan, ama değdi mi şimdi ? Emeğine yazık değil mi?
Yapmayın banlanacak şeyler, ya da banlanacak kadar yapmayın, ben üzüldüm giden emeğinize paranıza, siz hiç mi tınlamıyorsunuz anlamıyorum. Google bu eninde sonunda banlar...
Ayrıca, ya o hesapta 450 dolar değil de 4500 dolar olsaydı?
Fena koyardı....
aslına bakarsan pek fazla üzülmedim.çünkü ne desemde inanmazsınız ama,***** sitede yayınladığım reklam getirisinin hak olmadığını biliyorum.fakat iş yerimden ayrıldığımda kataküle ile yaklaşık 1500 TL mi ve 2 yıllık tazminatımı alamadım.hem resmi olarak elimde bir şey yoktu,çünkü herşey ona göre hazırlanılmış, hem de şikayet etmem sonucunda ölümle tehdit edildim.gerek yok dedim ama baktım çok sıkıştım,o adiler yüzünden yanlışa yönlenmek zorunda kaldım.dediğim gibi en son 3 sene önce adsense kullanıyordum.sonra hiç işim olmamıştı.son çare adsense dedim,fakat oda şimdilik olmadı gibi.diğer hesaplarımda banlanırsa daha işim olmaz adsense ile.
Google benide banladı 120 $ 'dan.. yazıklar olsun
ben ***** sitede yayınlıyordum ve hatalıydım eğer siz kural ihlali yapmadıysanız alacağınızın peşine düşün,neden banlandığına dair kesin bir kanıt isteyin.aksi takdirde yaptıklarının kazancıma el koyulması olarak değerlendirip yasal işlemi başlatacağınızı söyleyin.sonuçta imzalı bir anlaşmamız yok,kural ihlali dediğiniz şeyi görmemiş olabilirim..size en kısa sürede şöyle bir cevap gelecektir.
"sayın ...
hesabınızın haksız yere durdurulduğunu ve bunun için yasal işlem hakkınızı kullanacağınızı.her hangi bir ıslak imzalı bir sözleşme imzalamadığını anlıyoruz." birde falan filanlar yazacaktır.eğer sonuç alınamazsa,bir kaç mail ile bastırın az daha,ısrarla neden hesabım durduruldu diye kanıt isteyin..ben daha önce sonuç almıştım.
ama lütfen dikkat,gerçekten suçsuz iseniz uğraşın,sonra yasal durumda siz suçlu duruma düşmeyin..