Anlamadığım tamam güzel 450 dolar kazanmışsın hileli falan, ama değdi mi şimdi ? Emeğine yazık değil mi?

Yapmayın banlanacak şeyler, ya da banlanacak kadar yapmayın, ben üzüldüm giden emeğinize paranıza, siz hiç mi tınlamıyorsunuz anlamıyorum. Google bu eninde sonunda banlar...

Ayrıca, ya o hesapta 450 dolar değil de 4500 dolar olsaydı?
Fena koyardı....