bende kimya mühendisliği okuyorum kimyacıların iş bulmalarında en büyük etken okulun göderdiği stajları iyi bir yerde yapıp stajda kendini göstermektedir. Stajda kendinizi gösterdiğiniz zaman siz söylemeden şirket size zarf veriyor okul bittiğinde bizimle çalışmak istermisniz diye örneği mevcut Erzurum kimya bölümü mezunu ankarada tıbbi malzeme üreten fabrikada müdür şu anda.. diğer türlü zor .. tabi artı birşeyleriniz varsa bilemem dil mesela en önemli etken sonra tecrübe proses bilgisi vs.