Bir abim fırat üniversitesi kimya bölümünu bitirdi. İş arıyor kendisi. Eğer bir kimyagere ihtiyacınız varsa yada ihtiyacı olan tanıdığınız varsa yardımcı olursanız sevinirim.
En azından kendini geçindirebilecek bir maaşla staj yapıp eğitileceği bir fabrikada da çalışabilir.
Şimdiden teşekkürler...