lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında arkadaşa katılıyorum gözüme bir çok konu takılıyor. Konu sahibine lafım yok ama bu tür konuları yerinde açmanız daha güzel olur diye düşünüyorum.
benimde konu sahibine lafım yok