Sitelerimden kimsenin haberi yok diyebilirim. Çevrem ile bu konuları zaten konuşmam hocam. Dediğim gibi bu eski bir sitem. Kıyıda köşede dururdu. Adsens hesabıda farklı zaten. Ama ban gelirse yinede kötü olur benim için. Hakikatten çok adaletsiz bir durum. Google ile iletişime geçme yollarına bakıyorum şu anda :/