Galiba daha öncede aynı şekilde ihbarı yapıldı ama uslanmamış hala benide dolandırmaya çalıştı ***** site alıcaktım r10dan pm at diyorum tmm deniyorum diyo bi sorun çıkıyo falan filan ne sorunu diyorum senin msj kutun dolmuş diyo

)Sonrada msnden çıktı aslında şu baykus denen üyeye bir ulaşsak yada sahibi yoksa silinsin ne bilim bişeyler yapılsın o nicke çünkü adam hep o nickin ismini veriyor birsürü pm atılıyor o nicke ama geri dönüş olmuyor modların bi el atması lazım...