Konu
Nasılsınız "Hocam?" :)
10-01-2011, 04:06:10
#41
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
alternatif aramaya gerek yok. Böylesi iyi. Zaten fazla kullanmıyorum. Genelde 'dostum' derım
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyaz, hocam diye aratırken daha önce konuyu nasıl bulamadın
https://www.r10.net/maxigeyik/768776-...m-diyoruz.html
o konuda da snopi var
bu adam nedir boyle ya