alternatif aramaya gerek yok. Böylesi iyi. Zaten fazla kullanmıyorum. Genelde 'dostum' derım



WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyaz, hocam diye aratırken daha önce konuyu nasıl bulamadın

https://www.r10.net/maxigeyik/768776-...m-diyoruz.html

o konuda da snopi var bu adam nedir boyle ya