Bu üniversite gençliğinden yayılmış bir durum muhtemelen. Genelde aynı dönemden birileri diğerlerinden daha hızlı akademik kariyer yapıp onların dersine girebilir. Ben okulda biraz oyalanınca benden bir sene sonra benim bölümüme giren bir kız araştırma görevlisi olup dersime sınavlarıma girmeye başlamıştı.
Ben lise yıllarındayken bir üniversite şenliğine gitmiştim, orada bana hocam diyen üniversite öğrencilerine şaşkınlıkla bakmıştım. Artık üniversitelerin dışına çıkmış bir hitap şekli. Bence argo değil gayet de güzel. Ayrıca insanların birbirine hoca demesi öğretmenler için de ters bir durum değil.