sürekli bende de oluyor perişen ettiler
kimi domain 5 yıllık kimisi 3 tasısam ödediğim bosa gidicek
(örnek 5 gün önce ns tanımladım 3 gün sonra godady cıkmaya basladi
bakıyorum tanımlarım duruyor)